Söndag

Olga har blivit klippt av amatörfrisörskan johanna. Resultatet blev alltså inte d bästaste men pälsen försvann ;)

Mina saxar börjar bli lite slöa.

Just nu är både jag och Olga lite trötta på att klippa/stå helt stilla så vi har en liten paus! Funderar på om jag är rätt person för att göra klart d här eller om ja skall lämna in henne... Ska ge det ett försök till :)

Iochmed detta tog alltså olgas utställningssäsong slut :)
Jag tar upp den till 2014 igen tror Jag! Jag orkar inte med pälsarbetet och hon ser ut att vara otroligt varm dessutom!

Har cyklat m henne en hel del d sista och jag märker stor skillnad på ork och kondition!! Och framförallt på hennes gångarter, hon väljer mer och mer trav på våra promenader... Vilket är superbra. Måste ju betyda att hon fått mer travmuskler...
Men är hon väldigt pigg, stött på mycket människor el liknande så är passtakten där direkt! Så det har nog mycket med stress att göra!
Skall fortsätta m träningen hur som. Igår cyklade jag ca 7 km vilket är längsta hittills. Tempot är däremot inte vidare fort utan målet är att hon ska trava hela tiden... Vissa sträckor där hon kan springa på mjukt underlag blir det lite intervallträning för att träna upp uthålligheten också!!

Ikväll är det agilityträning! :)
Håller tummarna för att Olga är på humör och kör på som hon e så bra på!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!