Frankrike

Kom hem från alperna igår! Haft en toppenvecka...
Betyder att Olga inte tränats så mycket men däremot fått massa motion av mamsen :)
Nu får vi sätta igång igen...
Kommit med på tävlingskurs på Attila som börjar i april... Kommer bli super! Fram tills dess blir det egenträning och lite jaktträning.

Kl 13 idag är d samling för lite spaniels, vårt gemensamma mål är att göra ett spanielprov till hösten som jag nog nämt tidigare... Passar Olga så bra detta, måste bara träna massa med det också! Det är även där lite lydnad som saknas... ;)

Vår lilla Björn får ju inte ligga i sängen men imorse vaknade jag till detta, kan ju inte bli arg på världens sötaste :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej kul att du har varit i alperna :) så mysigt Olga ser ut att ha det på kortet :) Antar att du har förstått att jag har tingat em valp :) Det blev en röd Cocker pojke, som ska få namnet Emil av mig :) Han är bara 5 veckor så det är ju några veckor kvar.. Längtar så :) Ha det så gott kram Tess

2013-03-12 @ 10:37:28 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!