Jobbet igång igen

Japp, så där försvann mycket av min fritid ;)

Lite trött är man allt nu i början men ja antar att man vänjer sig snart!

Igår var vi och träna på klubben, Olga var supertaggad och till en början helt hopplös men efter att ha blivit av med överskottsenergin använde hon energin lite bättre och hade full fokus på mig, hoppade i princip runt i vändningar i Linförigheten, hon e rolig hon.

Tränade mycket med att göra en övning och sen förflytta mig och Göra nästa, förflytta mig lite längre och nästa!
Detta ska ja fortsätta med mycket så följdamheten är på topp :)

Tränar mycket ligg kvar och sitt kvar också!

Va ju på My dog i fredags. Alltid kul att gå runt att kika runt där! Såg olgas pappa som jag även såg blev BIR ena dagen om ja inte e helt fel ute (kan inte utställningsnomineringarna så bra ännu ;) tänk om Olga kunde vara lika duktig :)
En sak ja la märke till att det var ju typ bara blue roans dem ställde ut... Vart är alla andra färger??

Köpte faktiskt bara 2 dummies då jag har bestämt mig för att börja träna apportering mer...

Lyssnade på Fredrik Steen som hade föreläsning vilket va skoj och även på en annan tjej om pälsvård!

Alltidskoj att bli inspererad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!