Bästa uttröttningen...

Äntligen äntligen har jag kommit på det!!
Ni som hängt med länge vet att ja kämpat länge för att hitta nåt som verkligen tröttar ut!

Idag skicka jag ett sms till en kurskompis som bor ganska nära...

Ska vi hitta på nåt kul med hundarna, lydnad, spår, uppletande?

Hon hakade på direkt och vi bestämde oss För att köra uppletande!

På väg till vår plats hade vi båda två rejält dragande hundar... Vi bestämde vart vår ruta skulle vara och kastade ut dummies, först enkla och synliga...

Olgo fatta först inte... Hon hitta dummien men sprang sedan iväg men sen fatta hon vinken tillslut!

Gjorde väl kanske 10 olika utskick med olika storlekar och färger, gömda och synliga!
Vilken glädje båda hundarna hade... Hon har tollare så båda är riktiga apportörer.

På vägen hem hade vi redan få två helt lugna hundar som traskade brevid oss... Väl hemma så gick Olga direkt till sin koja och började snarka knappt 1 minut senare!

Tips asså till er med hyperaktiva hundar också!!! :)

Imorn blir det dummieköp på Mydog! :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag körde mycket uppletande med min Bella..Det är kul :)
Hitta du något på My Dog...hade velat vara där och kollat, men det är tyvärr lite långt :)

2013-01-06 @ 22:10:55 | URL: http://cockernroy.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!