Äntligen satt igång

2013 års träning! :)

Yes, mötte upp min träningsvän och satte igång årets träning!

Det gick hyfsat bra...

Det som gick mindre bra är följsamheten mellan momenten.
Jag får inte tappa henne en sekund...
Måste träna på detta...
Måste träna med mycket störning och måste träna passitivitet.

Skall lägga in mer träning i vardagen också... Får inte glömma bort det!
Just nu tränar jag bara på antingen klubben eller på fotbollsplan.
Ska börja redan imorn...

Sista ja ska lova mig själv är att lägga en plats per dag...

Momenten går annars klockrent, allt sitter! :)

Så, förbereder mig för mer hårdträning... Nu jävlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!