Utställning på Lördag

Yepp, nu är det nära... Igår var jag hos vår trimtjej som hjälpte Olgis att snygga till sig lite :)
Hon är långt ifrån utställningsvovve men hon blev bra mycket snyggare... Imorn kommer min syster och vi skall föna och borsta och greja och göra henne fin ihop! Även träna lite, för det har jag ju självklart inte gjort... ja e så dum jag vet...

Jag är glad om hon travar runt och visar upp sig och inte bara passtaktar och inte skäller ut domaren... Då är jag nöjd :)

Missar första kurstillfället på tisdag pga jobb i malmö också, riktigt besviken men men...
Jag kommer ikapp dem... hatar ju att vara sämst så får helt enkelt göra det dem andra inte kommer göra (träna sönder) så kommer det gå bra ändå :)

Lovar att lägga upp lite bilder från utställningen på Lördag på oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!