Omdömet idag...

Oj vad vi har flängt idag, har hunnit m utställning i skillingaryd och kalas i Gbg nu är jag äntligen hemma igen och d är dags att ta d lite lungt!

Tänkte skriva ut dagens omdöme, det löd såhär:

Feminint huvud. Bra vinklar bak. Bra överlinje. Bra nacke och hals. Fina tassar. Rör sig bra.

Nästa utställning är i moheda 20 okt. Då är jag med Frida som är megaproffs om man jämför för mig. Ska se till och träna att ställa upp henne ordentligt till dess också och undra då om ja kan få ännu bättre omdöme tro...

Dock är detta inget jag vill satsa på... Men det e kul att testa lite :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Jätte bra bedömning :) ..Jag är nöjd med bedömningen, men inte med placeringen Roy fick ;) ..tävlings människa som jag är hehehe

2012-09-22 @ 22:15:47 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!