Hund till?

Ja, det är jag verkligen sugen på.
Detta kommer inte hända det närmsta året (eller, haha !?) man vet aldrig med mig :)
Men tanken är inte så...
 
Först var jag helt inne på att jag ville ha en hel flock med cockrar och det är min dröm, jag älskar dem!
Men jag skull vilja ha en ras som e mer arbetssam och ännu mer vilja och framåtanda.
En hund som verkligen vill träna...
 
Olgis har visat sig vara väldigt duktig ch vi har kommit långt och har massa mer att ge, därför vill jag även vänta lite innan jag skaffar en till!
Målet är att få tre första pris i LK1... efter det får se vad nästa mål är :)
 
Men visst, har man en hund kan man lika väl ha två :)
 
Massa raser har varit aktuella, labbe, schäfer, tollare, cavalier, men nu har jag hittat en som jag verkligen gillar på riktigt... Jag tycker det är så himla härligt med härliga färger på hundar... Det är kul att ha något speciellt :)
och ännu roligare om hundarna kan matcha varann :) (jag ni hör hur löjlig jag är)
Länge ville jag ha 3 st liver and tan vovvar... det e så gulligt :)
 
men nu e jag helt inne på Aussie. gärna vit och svart med Tan.
typ såhär:
 
kan det passa mig tro?

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill också ha en hund till...men jag velar lite på ras...som det känns nu blir det nog en cocker till..jag vill ha en precis en som är Roy i sättet (han får klona sig ;) hehe).. och jag håller med det är snyggt när hundarna matchar varandra :) ...Men ju mer man läser om olika raser och sjukdomar blir man rädd att skaffa en annan ras..hade ju tänkte en caviler, men läste på för mycket om sjukdomar :(..så svårt..

2012-11-03 @ 13:37:29 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/
Postat av: Erica

Älskar deras arbetslust men är lite tveksam på om dom passar mig i vardagen, trivs ju väldigt bra med tollare egentligen=)

2012-11-03 @ 16:59:55 | URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!