Min gamla häst, Hrimnir!

År 2000 gick min allra största dröm i uppfyllelse!
Jag fick min alldeles egna häst, Hrimnir.

Hrimnir som då var precis 6 år fyllda och gråskimmel var sååå söt!

Varken jag e Hrimnir var speciellt duktiga på nåt men vi lärde oss tillsammans! :)

Vi gick en himla massa kurser och tävlade massor ihop.

Idag är han 18 år gammal och jag har vetat ett tag att han finns i Borås.
Jag åkte idag dit...
Hrimnir har blivit gammal det syns... Eksem har han tyvärr dratt på sig och kritvit har han blivit!

Men med samma glimt i ögat!

Finns så många minnen med denna fina ponny!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!