Kristihimmelfärd för ett årsedan....


Då gjorde jag en grej som är helt otroligt typiskt mig...

Vill man att jag INTE skall göra någonting så funkar det inte att köra taktiken med att "utmana" mig med att någonting inte kommer att gå och säg framförallt inte att ja inte kommer att klara nåt (som min chef sa)
Då tänds min tävlingsinstinkt på himla fort...


För ett årsen så kollade jag mer än nånsin på hundar... Alla sa till mig att ja det kommer jag aldrig hinna eller klara... (som sagt, flera har nog lärt sig att den taktikten inte längre funkar på mig)

Jag hittade en annons på blocket i skåne typiskt nog... men inget fara... Ja jobbar ju tydligen i hela Sverige så i samband med en skåneresa så skulle jag ju bara kolla lite...

"kolla lite" blev att jag tog med mig Olga hem, världens sötaste 5 månader gamla hund.
jag typ dog när ja såg henne...

Tim min stackars kille e ju van vid mina påhitt och när ja ringde och sa att ja hade med mig en hund hem blev han lite trött på mig...
Vid 23 var ja hemma och Tim låg och sov. Olga dock tyckte nog inte det var jättekul hemma i den nya lägenheten så hon grät och grät... (ni kan nu tänka er Tims känslor)

Men Olga kom till rätta himla fort och vi båda kom att älska denna lilla hund som nu verkligen är del av familjen.
Vi gör ingenting utan denna lilla, lilla plutten...

Jag e himla glad för min envishet idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!