Kärlek

Det finns så många för och nackdelar med hund. Innan jag skaffade hund så varnade alla mig.
Ingen trodde att ja någonsin skulle ha tid och ork.

Men jag om någon faktiskt är van att ta hand om djur då jag hade egen häst i flera år...

Och Att folk var negativa triggade mig ännu mer...
Nu ett år senare har ja inte ångrat mig en sekund.

Bara ett tillfälle imorse får mig och smälta....

Olga har tydligen flyttat upp i min säng...
Varje morgon när klockan ringer så börjar svansen slå mot sängen...

Denna glädje från den lilla hunden gör att jag vaknar med ett leende varenda morgon...

Älskar cockerns glädje...


Olga 6 månader gammal på Tjörn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!