Update från Budapest

Hallå hallå!
Här kommer en liten update! Den hör staden e svinskön! Allt finns och det är verkligen billigt :)

Igår lokaliserade vi oss här i stan där vi bor. Eftermiddagen spenderade vi tillsammans med flera glas rosevin i solen. Det är jätte varmt här. Eller liksom svensk sommar varmt! :) riktigt skönt! Vi träffa upp min vän Jenny senare på kvällen följde med henne o hennes kompisar ut på en liten bar där det vs fullt partaj, jättekul!!

Efter en heldag med shopping idag så har jag powernapat och ska nu börja göra mig iordning lite för kvällen!!

Alla bilder finns på vår kamera så får ladda upp ett inlägg med det när vi kommer hem!!

Vad ja hittills sett så rekommenderar jag iallfall Budapest starkt!!

Såhär såg vi ut igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!