FEST

Firade Timpa 30 år med släkt och vänner i lördags!

25 personer var bjudna och alla ville komma :) Tims gamla kompisar från Göteborg, Hjo och lite nyare från Jönkis! Jättekul att blanda alla och det såg ut som alla hade jättetrevligt :)

Vi dansade loss till varenda melodifestival låt tror jag och varför ja minns det var för att när jag vaknade i Söndags så hade jag träningsvärk, hahha.

Vi hade lagat mat hela dagen och det va ju på ett sätt väldigt onödigt för inte ens hälften tog slut, hehe. Vi kommer äta paj och rotfruktsgratäng i evigheter framför känns det som!

Nu återstår det bara att städa, jag har änsålänge försökt att göra allt för att inte kolla ner på golvet för det är så himla smutsigt... igår va vi för trötta för att göra nåt åt det men idag jävlar...

Har fått lite nya "morderna" väggar också...
har ni hört hur inne vita väggar med "rödlila" färgstänk på är?

Billigt och bra också, va bara att spilla lite vin så satt det fast ;)


Allt detta var det ändå absolut värt för kvällen va skitrolig!!!

Hade hela tiden så många att prata med så jag tog INTE ETT ENDA kort under kvällen :(

Dock har Jennie vart lite duktigare så hon har lovat att skicka mig några
 *påminner dig nu* :)

TACK ALLA SOM VILLE KOMMA, SKITKUL KVÄLL!!

Tjolahopp my friends :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Bilder kommer så fort jag plockar fram datorn jag lovar :)!

2012-03-12 @ 21:06:42 | URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!