Slottskogen

Fick jag mig ett ryck till också :)

Tänkte passa på när det va så fint väder att socialträna lite...

Vi gick slalom mellan alla barnfamiljer som hade picknick och tror Olga började inse till slut att springande skrikiga barn trots allt inte är så hemska :)
Jag placerade henne vid dem mest extrema platserna och kommenderade sitt och stanna kvar så fick hon helt enkelt kolla på allt och så fort hon vände blicken mot mig igen så fick hon belöning.

Samma med hundmöten... Satt dock inte så jättenära, kanske 10 m ifrån. Hon skulle sitta ner och fick gärna kolla på hunden men som sagt sitta kvar...
Olga verkade tycks korv va roligare än skäll och stök så det vart ju bra :)

Måste nog dock Göra detta hundra ggr till för att det ska sitta :/

Men nu vet jag ju iallfall vad ja ska göra två första veckorna på mon semester.. :)
Stadsparken i jönkan, here I come :)

 


Säldammen


Kommentarer
Postat av: Patricia o grabbarna boys!

Hejsan!

Tack för kommentaren på vår blogg.

Nu blev vi nyfikna på vem cockern Olga är då, hon verkar vara en tjej i vår smak.

Vov från grabbarna boys!

2012-06-10 @ 12:02:48 | URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!