Ny design

Nu äntligen har jag pillat klart...
Det är ett himla jobb för att få alla inställningar att bli som man vill...
Koder hit och dit... Att hitta en bakgrund, få headern att sitta rätt, hitta fina bilder...
Jag har klipp och klistrat, hade jag vart perfektionst gällande min blogg så hade jag fortfarande suttit, det kommer jag inte göra :)

Nu kommer det väl dröja några dagar innan den kommer upp, så om ni tycker saker ser konstigt ut så är allt nu på gång att ordnas till! Blogg.se brukar vara lite seg bara :(

Ni som är sugna på att ändra ni också så rekommenderar jag en mycket enkel sida: www.snyggareblogg.se i den kan man göra en egen header, hitta fina bakgrunder och väldigt bra guider om du skulle känna att du inte är expert på detta :)
Är man osäker på något är det bara att googla också, alla svar finns på nätet, helt otroligt !! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!