Den goda Nyheten blev sann....

Jag har nu i ett års tid varit varit fodervärd åt min lilla Olga. Länge har jag tänkt på att det skulle kännas så himla mycket bättre om hon bara blir min. Allt är så mycket enklare då!
 
Idag fick jag svaret och dem vill sälja henne till mig! :)
 
Nu är det bara kontrakten som skall skrivas så är hon min på riktigt! Nu kan ja satsa på henne ordentligt utan att veta att dem tar henne ifrån mig för att hon skall bli mamma...
 
Vem vet, i framtiden är det kanske jag som tar fina valpar på henne...
(skall bara lära mig lite först) :)
 
 
Såhär såg hon ut när hon kom till mig...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis! så kul :) :) ..

2012-06-20 @ 21:55:15 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!