Var är föräldrarna???

Kan inte sluta tänka på hur vissa människor beter sig... Idag på väg mot affären tog jag Olga med mig. Vi är på ett hamnonråde med massa båtar, människor och hundar. Dem allra flesta sköter sig perfekt och tar hand om sitt. Men så kommer ett barn ca 10 år med en liten valp på typ 3 månader. Springer och valpen är inte alls med (alltså dras med) det kommer först en hund och ungen springer fram till hunden och låter dem hälsa... Hund nr 2 kommer och han gör likadant.. Hund nr 3 är inte lika snäll mot andra hundar och denna hund är mun Olga... Hon börjar morra när han kommer springandes mot oss. Imponerande nog frågar ungen om dem får hälsa (nåt bra iallfall) När jag säger nej så säger han direkt varför (då hänger Olga skällandes i kopplet) Vart är föräldrarna?? Lär ungen hundhyfs! Är det verkligen ens bra för att låta hunden hälsa på varenda hund inför hundens framtid? Vissa borde inte få ha hund :(


Kommentarer
Postat av: Tess

Det där ser man ofta tycker jag ..Barn som springer runt med stackars hundar i koppel..och föräldrarna syns aldrig till..eller så kommer föräldrarna långt efter och pratar i mobilen :/

Svar: Ser du mins svar om ja kommenterar här?? :)
Johanna

2012-07-12 @ 19:11:24 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!