Livet på en båt - Olga här

Tjena!
 
Olga här...
 
Läser ju ofta vad mina bloggisar kompisar skriver och tänkte berätta för er hur livet på en båt är ur en vovves synvinkel...
 
Kommer det för myket folk så skäller jag ut dem, dem måste ju faktiskt förstå att ja umgås bara med dem som är minst lila söta som mig ;) Igår va det droppen... det kom fram ett gäng igår....
 
som frågade någon om ja var en tax, tror ja höll på att DÖ ELLER....
 
Jag Tax liksom, nä tror inte det....
Förstår ni nu varför ja skäller ut folk eller??
 
 
Tillbaks till båten då... Ja har hittat en ny koja, den e riktigt mysig och bästa av allt... Det finns skugga där hela tiden!
 
Jag vet inte vad ni tycker men det här med Vatten, det är ju typ VÄRLDENS BÄSTA.... Speciellt när man kan springa ner och doppa sig... Varmt som kallt spelar ingen roll, eller hur :)
 
Min Matte är jätterädd att ja skall få för mig att hoppa i från båten... Så hon e lite sträng mot mig tycker jag när jag springer omkring, ja som bara vill upptäcka allt. Gärna ALLT på en och samma gång också :)
 
Därav så är ja påtvingad det där oranga täcket också... Lite knölig men okej...
 
Vågor är inte roligt, då kryper jag upp så mycket ja bara kan i MAttes famn.. Tur att hon finns faktiskt :)
 
Annars förutom vågorna är livet rätt fint... Bästa är att Matte och Husse är med mig hela tiden... Märker jag att dem är på väg någonstans behöver ja bara gnälla lite...
 
Vips kommer dem ihåg mig igen :)
 
 
Vi hörs snart igen
 
//Olga

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Olga
Så mysigt du har det...Låter som du har en toppen sommar..//Roy

Svar: :)
Johanna

2012-07-03 @ 18:34:51 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Ser helt fantastiskt ut! Man blir ju bara en smula avis! :)

Svar: Ja Sofia... Västusten kommer alltid vara nåt speciellt, eller hur :)
Johanna

2012-07-04 @ 08:12:28 | URL: http://soufisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!