kantarell träningen...

Har återuppstått :)
 
Hittade så mycket smått här hemma nu när jag gick min morgonpromenix... .så nu fick jag blodad tand igen!
Igår köpte jag faktiskt några affären för att bara kunna träna med... Min sambo sucka ;)
 
Han kommer dock tacka mig när hon är utbildad kantarellhund, hehe
 
Jag har backat lite till så jag e kvar på steg 1 tack vare mitt lilla uppehåll (i brist på svamp).
 
Så nu....
 
LUKTA och samtigt säger jag Kantarell och ger godis !!
 
Fortsättning följer....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

kul att träna till kantarellhund..fast det är ingen idè för Roy..jag tål tyvärr inte kantareller..fast jag kanske kunde sälja till andra hehehe..
Ska kolla upp det där med när man lämnar en kommentar :)
Jag har faktiskt tänkt på en cavalier king charles spaniel (gillar att den är liten men inte för liten också )..Det jag har läst om dom så ska dom var lunga, bra i lydnaden och mindre päls hehehe..Det räcker med ett pälsmonster hehhehe.. Lagotto har jag alltid velat ha, men dom är så dyra tyvärr...

2012-07-30 @ 15:34:31 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/
Postat av: Tess

Jag tog bort så nu behövs det inte massa bokstäver för att kommentera ;)
Det där med skällande är nog som du skrev, hur man uppfostrar dom :)
Roy skäller typ aldrig, så jag hoppas valpen tar efter "storebror" hehehe..
Jag skulle helst vilja ha en black and tan (tror jag det heter)..

2012-07-30 @ 17:20:44 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/
Postat av: Tess

Det fanns ingen hemsida till Pia?? tryckte på länken, men fick bara upp adressen..

2012-07-30 @ 17:32:15 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!