Kantarell sökning forts.

Det går framåt... varje dag nu har jag gjort steg 1
(nosat på kantarell och godis)
 
Har nu gått vidare till steg 2
vilket innebär att ja lägger ut kantareller på gräsmattan tillsammans med en godisbit...
går toppenbra, så bra att ja tom va tvungen att öva in sitt när hon kom fram till kantarellen också :)
 
vänta bara till om en vecka... Då kommer hon vara tredubbelt så bra, Minst :)
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Håller själv på att vänja mig av med socker, änsålänge är 2 dagar bara gjorda :) detta skall inte bli någon träningsblogg eller dietblogg men det peppar mig lite när jag skriver hur många dagar och eftersom det är min blogg så skriver jag ju faktiskt precis vad jag vill :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!