Husägare...

För bara ett årsedan så levde jag ett helt annat liv mot vad jag gör idag...
 
Då bodde man på tredje våningen i ett lägenhetshus, affären låg precis nedanför och det här med att planera måltider mm var det inte så noga med. Hade man lust att gå ut och äta, Ja då gjorde man det... resaurangerna låg bara ett stenkast iväg... Bio, javisst va kul... men vi går dit då 5 min bort!
Kvällspromenaden gick man på shoppinggatan i stan...
 
Mot Nu....
 
Kommer hem från semestern... Närmsta grannarna frågar om vi inte vill vara med och fixa taket... Det behöver ju ändå lite uppfräschning... trädgården ser bedrövlig ut efter en månad hemifrån, pill med det!
Åka och storhandla inne i stan (allt stängt på söndagar i vår by, hehe)
Grannen kommer över och vi går en långpromme i skogen med hundarna....
 
Härlig skildring och stor förändring på bara ett år :)
 
Men jag älskar att bo här och nästa husköp och några år SKA bli en gård.... (har redan börjat övertala här hemma) :) Den behöver inte vara stor, men det hade vart trevligt om det kunde få plats åtminstonde 2 hästar och kanske några fler hundar, hihi
 
Märker själv när jag skriver att jag inte har råd att ha semester längre.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!