Borta, Nejdå.... :)

Man kan tro att jag gått och gömt mig... men det har jag inte... det har bara varit väldigt mycket! Vi är nu hemma i Jönköping igen. Fan va skönt det är att vara hemma... det är riktigt nyttigt att vara borta för man uppskattar allt här hemma så mycket mer då! Gilla gilla på det!

Sista dagarna var vi på tjörn hos min Mormor och Morfar... världens gulligaste pensionärer...

Vi åkte ut med vår lilla motorbåt till mollösund och sov över... Vi skrattade gott åt varann när vi kröp ner i förpiken (det är typ inte alls stort) men vi sov båda, jättegott!

Olgis fick stanna hemma hos Mormor och morfar då hon är livrädd för vågorna och motorljudet på den lilla båte, lillen....

1 vecka kvar på min semester... och det känns faktiskt som jag har mycket att göra!
Allt med trädgård fick jag ett ryck och gjorde igår... så nu är allt rensat och fint igen...

har bestämt att detta skall bli en riktigt hundvecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!