1 jan




Nyår blev jättetrevligt igår iallfall för oss männsikor...
Lilla Olga däremot tyckte inte det va lika roligt tror jag :(

Hon e så lättstressad den lilla. Så fort det small så började hon skälla och springa omkring...
Tillslut satte vi på ganska hög musik och då började hon lugna sig bättre...
Våra grannar måste tro vi hade dísco all night long igår :)

Över tolvslaget stängde jag in henne med tuggben, mat och säng i Bastun med musik som ja vant henne vid lite innan och det verkade gå bra.
Ingen på vår gata smällde raketer faktiskt... Men självklart var det mycket runt om!

När allt va över va hon lugn igen så det känns gött iallafall :)

Jag som alltid älskat raketer har om någon verkligen fått en tankeställare med tanke på alla rädda djur runt omkring... det är ju inte bara hundar som är rädda...



Vi åt iallfall fantastiskt god mat. Grillad Oxfile med en potatiskaka med rödvinssås och massa goda grillade tillbehör.
Tyvärr tog jag inte en enda bild på någonting... Får skärpa till mig där fortsättningen :)


Varit filmmaraton idag + en långrunda i skogen med Olgis, mycket mer har inte hänt denna dag!
men Nu e d handlingsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!