Snö snö snö

Shit va snö!
 Älskar det dock så det är bara härligt! Är så ljust hela tiden med Snö...
 Kom precis på att det är Mitten av februari.

Det är alltså snart Mars och då händer det mycket skoj! Tim fyller 30 och det blir mycket skoj kring det!
Önska så att jag kunde berätta för jag hatar att hålla denna typ av hemligheter :)
Men ifall Tim skulle tjuvkika in här så kan jag inte avslöja någonting!



Ikväll är det Hundkurs igen. Passar bra det för just nu står jag lite still i träningen.
haha, låter kanske konstigt men jag vet inte riktigt hur jag skall arbeta framåt...
Just nu har jag tränat så mycket "sitta brevid mig" att hon liksom inte alls är så "på" framåt, jag går liksom framåt medans Olga sitter kvar lydigt bakom mig och jag liksom får kalla på henne...

Svårt att förklara, det passar iallfall utmärkt med träning ikväll så jag kan få lite mer tips :)

Tjenamoss


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hade samma problem med Roy för ett tag sen...att få med honom i starten..Kul med kurs :) ..här får vi vänta till våren innan kurserna drar igång :(..



Ha en bra dag//Tess och Roy

2012-02-15 @ 12:41:26 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!