Peppad

 

Gud, jag bli så pepp av allas bloggar... Alla som tränar sina hunder verkligen peppar mig till att fortsätta träna trots att jag är kass på träna själv.
Speciellt alla som tränar lydnad med sin Cocker..
Sa till Tim häromdagen att jag har aldrig någonsin tränat så mycket själv någonsin i hela mitt liv som jag gjort dem senaste veckorna...
Med träning menar jag med Olgis givetvis... Inte ens skolan har jag någonsin gett lika mycket energi (jag vet dåligt men jag är ingen pluggare tyvärr)
Det roligaste är att hela tiden se alla framsteg :) Är så himla glad också över att det är ljust när man slutat jobba... Det är så skönt... Älskar promenaden efter jobbet nu när man tom ser någonting ute! :)



(Olga i somras med en himla massa Valppäls kvar)

Idag är Tim i Göteborg på begravning tyvärr och jag är ensam hemma. Skall ägna tiden till att träna med Olga, vara i stallet imorn och hjälpa Annica med hennes Unghäst som vi har en plan på att rida in tillslut.
Skall även börja förbereda inför Tims 30 årsfest och göra lite pajer...
Har ni tips på nåt Gott till en buffe så hojta :)

haha, jag har blivit en såndär "landettjej" som bara är med sina djur, hör ni det ;)
Men jag kan inte hjälpa att jag är en sucker för det!


Önskar alla en trevlig helg så hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!