På väg hem...

Uppgång tidigt idag för att städa och åka hem...
Vad tiden går fort när man har roligt...
Hade lätt kunnat stanna veckan ut!
Trots den hemska kylan!
Vi har vart på väg i en timme nu men tyvärr är det fler än oss som ska hem så vi har inte ens lämnat Sälen ännu :(

Ska bli kul att börja följa melodifestivalen nu.
Sean banan gjorde ju succse, haha. Loureen va ju grym och eftersom jag har jobbat ihop med Pontus Hjelm i dead by april var jag ju tvungen att heja på dem!
Kul att se att dem kom vidare få ja verkligen minns hur Pontus kämpade med musiken när vi jobbade ihop på OKQ8.
Kom alltid med ny musik ja skulle lyssna på som han mixat ihop. Haha, tider det!! :)

Imorn e d jobb igen...I Göteborg!
Bästa med det är att jag får hem Olgo!
Min fina söta lilla hund!

På tisdag börjar vi kurs! Ska bli skoj!
Berättar om det mer sen!

Tjillevipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!