Göteborg

Solen lyser och det är 6 plusgrader och jag är på väg till min härliga hemstad!

Det är givetvis jobbet som drar mig hit och ett riktigt intressant möte framförallt!
Håller verkligen tummarna för oss :)

Blir helt otroligt sugen på att gå ut o gå i det härliga vädret...
Rebbi, läser du detta så har jag ett förslag på slottskogen vid 17, hör av dig Om du tycker det låter som en bra ide :)

Tiden går så sjukt snabbt. Imorn är det redan dags för sista tillfället på kursen och jag hade egentligen behövt att öva till tusen ikväll. Har vart lite halvbra på det faktiskt!
Hon har dock faktiskt lärt sig forkommandot och vet att det betyder att hon ska sätta sig brevid mig.
Idag skulle jag dock även behöva träna detta utomhus med lite störningar :)

På tal om nåt helt annat sökte jag efter "frames" igår på AppStore och hitta massa roligt :)
Tips alltså till er med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!