Gårdagens Kurs

Gårdagens Kurs var riktigt Rolig! Framförallt gick den verkligen bättre än förväntat. Dem tyckte ju jag va konstig som sa att ja inte kunde gå framåt för det problemet var ju som bortblåst när jag väl var där. (varför är det alltid så att problemen hemma aldrig finns på kurs när man får hjälp?) :) Hon gjorde allt prickfritt.... Nu är det bara att öva som bara den... Framåt ska vi och jag skall lägga på fotkommando och öva ingångar. Om ja övar lika mycket som jag gjort denna vecka komma det sitta perfekt, det vet jag :) Att jag från ångest inte vill att kursen skall sluta är helt otroligt, haha... Idag är det Malmö som gäller. Wish me luck så jag kommer överlevande hem utan skottskador! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!