Ridhus träning

Efter vi kommit hem ryckte jag tag i mig själv och tog mig till ridhuset.
Ligger så nära och är alltid glad i efterhand att ja åker dit.

Jag förvånas ibland att alla är så snälla... Ja känner verkligen ingen men alltid frågar någon om man vill ha hjälp med kommendering eller vad som helst.
Man kan fråga om tips och jag lär mig så mycket av att kolla in alla andra...

Det är jag och alla som tävlar i klass 3...
Alla har riktiga brukshundar utom lilla jag som kommer m skällo :)

Så himla bra underhållning av träningen iallfall medans det är kursuppehåll.

I vår vill jag gå tävlingskurs igen... :)

Ikväll är det måndagsträning igen med ett helt annat gäng... Lite mer i min klass... Alla tränar inför klass 1 och har man tur så är även vår instruktör på plats :)

1 jobbade kvar sen JULLOV!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Min kusin som vi tränar med, dom tävlar i 3an också med sin hund..Lite skönt och kunna fråga om råd :) ..Fast just nu tränar vi bara när tiden räcker till...Jag jobbar mycket, övningkör så det blir mycket ensam träning med Roy och långa promenader :)
//Tess

Matte var helt slut igår på min päls, som bara tovar sig..så det var väldigt nära att all päls åkte ;) ;) ...//Roy

2012-12-17 @ 18:49:05 | URL: http://cockernroy.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!