Piggnat till

Hej hej!
Jag har vart otroligt trött sista veckorna... Känns som om ja ladda ut allt ja hade. Just för tillfället känner ja mig piggare än någonsin! :)

Kom precis hem från en riktigt jobbig promenad. Dock trevlig :) min granne e så bra att ha. Hade inte kommit ut annars...
Gatorna häromkring är is. Bara is. Så nu vart vi ute i skogen och pölsa i snön istället. Bra för kondisen iallfall :)

Har inte tränat något under hela julen så nu så fort ja hittar orken kan det bara bli bättre... :)

Imorn kommer det gäster från Moskva som ska fira nyår hos oss så idag har vi städat och gjort fint! Har lite kvar att fixa!
Efter nyår blir det träning, ska filma mig själv lite och nya bilder!

Ni tappra läsare som hänger kvar här önskar jag en grymt bra nyår!

Tjolahopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!