Cockerpäls

Min vovve eller Björnen som ja kallar henne har så mycket päls och jag har så dåliga saxar... Fortfarande ja!
Måste styra upp detta!

Nu har jag iallfall infört "borsta varje dag principen"
Tar ju inte lång tid och det måste ju hålla pälsen ifrån tovor, eller?

Hur mycket tid i veckan lägger du ner på pälsen?

Måste ta mg tid nån dag nu och klippa ordentligt eller framförallt tunna ur pälsen och plocka ryggen + huvud.

Nu ska jag ta igen tiden jag latade mig igår och inte städade klart :)

Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Tess

Roys päls är inget vidare nu, vi har bara is och blask vart vi än går..Så det blir fullt av tovor...Men jag försöker reda ut honom flera gånger i veckan..Funderar på att klippa ner honom lite "sportig"...Roy har så mycket päls och den tovar lätt..

Jag svara under din kommentar i min blogg, om valpar kennlar och så ..jag krångla till det lite hehehe..är nog lite trött idag :)

Ha det gott

2012-12-30 @ 11:43:51 | URL: http://cockernroy.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!