Tripp norrut

Om Norrköping och katrineholm får räknas som det :)

Olgis fick stanna hemma idag och hade sjuuukkk energi när ja väl kom hem!!

Precis hemkommen från promenix, tränade hårt på min läxa från koppelkursen... Hon är ju llåååååångt ifrån i närheten till färdig där :)

Stannade även till på en grusplan och tränade fotgående och stillasittande och platsliggning.

Olga har en liten nos som ja inte kommer jättebra överens med ;) svårt att veta hur hård man ska vara tycker jag...

Nu är d dags att ställa lite högre krav i alla moment och jag måste lära mig att titta rakt fram :)

Imorn kurs och torsdag Lydnadsträning m Frida och hennes Cocker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!