Projeket

Hej och Hallå!
Jag måste bara förtydliga lite har nog vart lite otydlig :)
hehe, efter varje pass blir Olga JÄTTETRÖTT, när vi kommer in igen så säger jag bara "gå o lägg dig" så ligger hon där tills nästa gång vi skall gå ut typ :) Eller så har jag dörren oftast öppen så hon psringer lite hur hon vill, in och ut!
 
Men det är där mitt "problem" kommer, vi säger då 5 timmar senare, hur e är din hund då? Min Hund e ju lika hyper som hon var första gången.... (detta är även om hon kanske vart ute i trädgården sen promanden innan)
Ja tänker att ja skall kunna trötta ut henne så mycket att hon e lugn på promenad nr 2 och framförallt promenad nr 3.
Men änsålänge har det inte gått :(
 
Nu kom ja precis in från en promenix med grannen o hennes hund. kl 12 är det dags för hundpromenad med några ja inte känner, hehe för se hur det går :)
 
 
DDAAAHHH; sista semesterdagen idag :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Då är jag med ...men så är Roy med (ibland)...han sover emellan aktiviteterna :) ...Fast han är ganska slö den lilla busen (lik mig heheh ;) )..
Fast det är nog ganska typiskt cockern, att ha så mycket energi :)..

2012-08-03 @ 12:00:20 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/
Postat av: Towe L Ottosson

Ja det e inte lätt alltid å trötta ut en cocker , de blir oftast bara trötta en stund. Men de får ju lära sig å stanna kvar å vila.
Många härliga bilder sen jag sist var inne. Vi har flyttat till. riccoalfonsgossip.blogspot.com titta gärna in Vi håller på så sakta och försöker göra en ny blogg. tiden saknas men när hösten kommer så blir det kanske bättre.

Ha det gott.
Cockerhälsningar Towe, Cockett´s Riccardo& Colorado-Alfons & Gossip

2012-08-05 @ 07:07:27 | URL: http://cockettsriccardo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!