Idag skall ja besöka en ny stad :)

Yes, idag skall ja till Nässjö! har nog faktiskt aldrig varit där förutom på tågstation förstås ;)
Men idag skall ja göra nåt mycket roligare, nämligen träna med Olgo.
 
Roligaste är att det blir lite fler cockrar idag,blir alltid så taggad på att träna mer när man ser andra duktiga cockrar :)
 
Kom med på en nya Kortkurs nu med, på Attila. Börjar redan på tisdag, 3 ggr men tyvärr missar jag andra gången, men men så är det ibland! Alltid skoj att gå kurs i vilket fall :)
 
 En ligger gott, så fort man vänder bort huvudet iallfall ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Kul med kurs..jag hade velat gå sökkurs till hösten men det brukar aldrig bli någon sådan :( ...
Så där ligger Roy också på min kudde..han passar på när jag går upp..
ha en bra dag

2012-08-09 @ 17:37:45 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!