Göteborg idag

Tjörn imorn, Stockholm i över,övermon :)

Yes, det är så det ser ut!
Kommande vecka kommer vara fullspäckad och jag kan redan nu säga att min vistelse på blogg.se inte kommer vara den bästa... Dessutom lämnar jag lilla Olga i Gbg.

Ikväll åker jag och hälsar på min Mickis i gbg, sen drar jag vidare till Tjörn för att spendera helgen där.. mysa med sötaste mormor och morfar :)

Skall träna allt vad ja kan nu i helgen eftersom det kommer bli en veckas paus nu i veckan då min mamma tar hand om Olgis och jag är i Stockholm...

Nu är det snart dags att promenera bort till Trimningen, perfekt då det ligger granne med mitt kontor!

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: C.G

vill du inte träffa mig?

2012-08-17 @ 12:14:47 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!