Intervjudag i Göteborg

Hallå hallå!
Har mest flängt runt hela veckan känns det som!

Umeå igår på en stor Upphandling gällande hela staden. Jag och Lina presenterade Vårt företag.
Bara att hålla tummarna.







Efter en lång dag kom jag hem till Challi i Gbg.
Där väntade Challi själv och Karin med varsina glas vin på balkongen... bara att slå sig ner! :)
mys mys.



Dagen idag är späckade av intervjuer. Vi söker just nu en himla massa folk inför höstens utprovningar i hela Sverige. Turnen kommer att fortsätta även nästa vecka...
Vi ber alla sälja in en produkt till oss, ibland har vi tur att dem även ger gåvor :)





Har haft alldeles för få sovtimmar änsålänge känner jag denna vecka men det rättar till sig snart!








Ikväll är det dags för Agilitykurs igen...
Skall bli spännade och ser hur det går för mig o Lilla Olgo, kommer inte hinna gå en långpromme innan...

Wish me luck :)


Kommentarer
Postat av: Elon och linus matte

Hej. Kul att du hittat min blogg. Linus pappa är en annan av Tords fina utställningshundar nämligen sacke line sam a hug for piece. Hugo din hunds pappa är ju superfin. Vad gör ni för roligt ihop din hund och du?

2012-04-19 @ 08:55:30 | URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!