Vi Fortsätter med Mars månad

Jag kommer ihåg att jag längtade ihjäl mig... haha, jag och Lina bokade en resa... Vi vågade dock inte riktigt säga datumen vi hade bokat, eller jo det gjorde vi men inte riktigt längden :)

Vi Stack iallfall iväg till NEW YORK !
NY var Hur bra som helst, det var Jätteroligt!

johanna-fb


NY är ett till MÅSTE tycker jag, jag är så glad att vi åkte dit! Allt i NY är WOW!
Vi bodde mitt emot Madison sqauare guarden.
Vi gjorde alla måste, gick i Central park trots att  det va askass väder och vi häll på att frysa ihjäl :)




Jag och Tim åkte Helikopter och fick se hela Manhattan från himmelen :)





Brooklyn Bridge



Utgång i NY på väg till "The Box" som var ett mycket speciellt uteställe men kul att ha varit på :)




Riktigt kul resa!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Detta måste vi göra om<3

2012-01-01 @ 19:47:12 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!