Nyårar...

Tänk att det alltid skall om vara sånt prat om Nyår! :)
Visst det är roligt men folk gör det så fruktansvärt stort!
Började tänka på Hur mina nyår sett ut dem senast åren och hittade lite bilder...

Om ni undrar är ja inte alls bitter över att det spöregnar, blåser, e kallt och hemma i sverige är.... haha

NYÅR 2010



Min fina Tim på Hawaii, asså det va så fint! Vi hängde på nån turistattrikation och åkte på En Lau eller nåt kallades det. Det va uppträdanden och Hawianask buffe (som iochförsig inte va så god, haha) men det va Superstämning och jättetrevligt!!




Vi träffade ett gäng från USA och hade skittrevligt under middagen!

Själva 12 slaget firade vi på Wakiki Beach, massa folk och Sjukt fina fyrverkerier!






NYÅR 2011

Började med en Båttur ut till ön Bamboo Island som kan vara nåt av det finaste som finns...




Nyår firade vi alltså på Phi Phi, åt middag vid en fin resti precis vid vattnet sen kollade vi på fyrverkrierna på stranden...







Såhär ser det ut i Sverige idag!




Nyår 2012 kommer att firas i Vårt nya Hus! Visserligen kul men inte det minsta likt eller vad jag önskar jag hade varit om jag hade fått välja :)

Men det kommer bli roligt!!

Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tror nog nyår kan bli trevligt även med dett asket väder =). Man kan ju hålla sig inne ;)!

Hoppas ni får en härlig tillställning där hemma.

Skulle gärna varit me och skålat med er. Men som sagt det kommer ju fler tillfällen att dricka champange i ert hus =D!



Kram

2011-12-29 @ 16:18:54 | URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Haha nu såg jag din kommentar =), ska göra ett inlägg me en länk till din sida så kanske några till trillar in ;), inte för det gynnar mig då iofs för de som läser min blogg, läser den ju uppenbarligen redan.. men ja :D

2011-12-29 @ 16:24:37 | URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Sofia Ö Hedin

Hoppas att nye blir bra, trots regn och rusk! Ni får göra massor av roligt inomhus istället :)

2011-12-29 @ 18:20:15 | URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!