Handla e lätt...

Fick mig en funderare när jag kom hem idag efter att jag lämnat Tim och David vid Kinnarps.
HV mot Frölunda idag... och jag hoppas verkligen att Frölunda tar hem det... blir så jobbigt här i Jönkan annars ;)
Skulle som sagt bara åka till ekohallen och kolla på en dammsugare faktiskt.. Kommer ut med en karda till Olga, en hundsäng och lite tuggben.
haha, det är så himla lätt att köpa saker till den där lille och man tröttnar aldrig! :)

Nu är allt färdighandlat inför Nyår äntligen! Vi hann i sista sekund och fick sista Oxfile biten på Citygross!
Imorn skall vi grilla, Hur lyx e inte det på nyår :)

Blir middag hos Fia och David och sen upp till oss och äta efterrätt och ta hand om Olgis när alla smällare sätter igång! Tror tyvärr inte hon kommer vara den lugna hunden...
Redan nu när det smälls så blir hon livrädd :(
Men det e skönt att kunna vara hemma med henne då iallfall!


Har hunnit med lite träning idag också!
Först promme med Grannen i Skogen, dessa hundar är så himla bra ihop.
Tränade inkallning, så himla bra att kunna öva det när dem håller på som mest och Olga är duktig faktiskt.

Tränade lite Själv sen lite när jag gick min lille runda, hade en liten leksak med mig och så fort hon tappade fokus på mig dök den upp till Olgas Stora förtjusning :)
Det hjälper faktiskt, så det skall jag fortsätta med imorn!


Nu skall det lagas mat...


Tjolahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!