Dagen före dagen...

Heejj! Jag blir så kreativ när jag är ledig till skillnad när jag jobbar och har mycket att göra! Med Kreativ menar jag inte att jag målar el likande.. Jag bakar, igår blev det jättegott bröd, en paj och pepparkakor. Jag tycker verkligen det e kul att baka och har varenda tillbehör som behövs för att göra allt.. men tyvärr använder jag det för sällan... Men det e bra att få fram denna kreativiviteten när det är massa gäster på ingång som gillar godsaker :) Precis hemkommen från en promenix med Grannen. Hon har också en hund som e lika gammal som Olga och dem är så himla lika till sättet. Leker lika mycket, lika pigga, lika valpiga, lika håriga a haha, lika helt enkelt. Inte samma ras dock... Men det e kul att ha en grannhund som Olga kommer så bra överens med! Den andra cockern på gatan är lite äldre och för tjock för att orka med i deras tempo :) Nu kommer Mamma o Anders och Mormor och Morfar om någon timme så jag måste sticka iväg till affären och handla det sista innan dem kommer! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!