Ny kurs

16 april börjar en kurs igen jag ska vara med på!
Tävlingslydnad! Japp, igen :)

Målet med den kursen är att på något sätt ta mig igenom Attilas Lydnadstävling 16 juni!
Hemmaklubben alltså! Det borde gå, jag har bättre självförtroende där...
Det är målet för denna våren!

Jag ska även ställa ut Olga på en officiell utställning.
Börjar med en inofficiell i Nässjö 13 april och en i Jönköping 1 maj, öva lite :)

MH 20 april också.
Nu är det valpplaner på G och olga måste skaffa sig lite titlar innan bara :)
Börjar bli lite brottom med detta innan ja själv blir alltför tjock och ja inte har möjlighet att visa upp henne själv längre...
Får lära Tim i värsta fall :)

Vaknade alldeles förtidigt idag och Messade grannen 07,30. Promenad? Och hon svarar... Haha, kan du inte heller sova, 5 min?

Så nu 09.31 har jag hunnit gå långpromenad, ätit frukost och nu är jag redo för denna soliga dag!!! :)

Blir nog träning m olgis, bio ikväll iallfall!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ska du ha bebis själv? om ja, Grattis :) :)
Så roligt att du planerar valpar också : )..Ska du behålla en valp ;)

2013-03-29 @ 21:51:33 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!