Vi lever

Hallå hallå,
 
vi lever här borta... Jag är bara väldigt tjock och hundträningen har tyvärr inte stått överst på listan :( 
det går liksom inte... 
 
Vi har vart i Västervik och Göteborg hela sommaren och haft det underbart. Umgåtts väldigt mycket med familj och vänner. Hunnit med att vara lite i båten ockå. 
Nu är vi hemma i Jönköping igen, här fär att stanna. 
Jag läser överallt om tips hur man får ut ett barn tidigarAppells tips verkar dock vara myter enligt doktorerna och det sägs att barnet kommer ut när det är redo. Hoppas barà det är redo innan 13 aug så ja slipper gå över :)
 
när ja kom hem så återgår ändå livet lite mer till det normala med rutiner och sådär... 
Gör enkla saker med Olga som kontaktövningar och lite så. Måste underhålla Henne lite. Mycket koppelträning också... Hon e så dragig så jag dör... Men det e redan mycket bättre! Gäller bara att inte ge upp... 
 
min plan är iallafall att starta 22 sep i LK1 på Attila. Då hoppas jag också att ja väger minst 14 kg mindre... Och kan röra mig lite :) 
 
vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!