Aktiveringstips?

Ja, har ni några? Något som en handikappad tjej som knappt kan gå kan göra med sin hund så den blir lite trött mentalt!

Just nu får hon bara cykelmotion.. Men hon behöver mer märker ja på henne!

Jag vill även ha tips på bra kontaktövningar... Stillsamma sådana!

Ja, som ni hör så försöker ja ändå aktivera min stackars vovve trots att ja knappt kan gå pga foglossning. 7 dagar kvar nu till beräknat datum!!! Hoppas hoppas att bebis tänker titts ut då också!

Igår tränade vi faktiskt en del lydnad.
Mycket på fotkommandox, att det betyder kontakt, Ingångar, fjärren (och hon klarade det, själv och ja stod på en meters avstånd!!! Lycka :)
Tränade apport vilket gick super!

Jag e dock så himla dålig på att träna uthållighet... Säkert för att ja e så ivrig själv!
Men det måste d bli bättring på :)

Håller mig på gatan och tränar där det håller till flera skrikande barn. Ger bra störning! :)

Nu ska ja googla lite kontaktövningar...

Ha en go dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!