Tjock ägare - Bra hund

haha, ja nu börjar jag bli tjock... att böja sig ner är ju numera ett litet projekt.
Jag har ju länge tränat apportering med Olga, tror ni det är bra nu eller... DET ÄR DET!

Behöver jag något som ligger på golvet, tex en strumpa så säger jag bara:

Apport, ta strumpan, eller apport ta tidningen - så ger hon den till mig i handen!!

Igår tappade jag en kökshandduk på golvet och var tvungen att pröva samma och hon gav mig den! Söta lilla vovven asså :)

Precis vart iväg hos Anna-Karin och lagt två platsläggningar i spöregnet... Första gick jättebra, andra reste hon sig upp en en gång men slängde sig ner när jag gick emot henne...
Så hon har antagligen börjat fatta att så skulle ja inte göra Nej... :)

Tävling på Söndag, småövar varenda dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!