Lydnadstävling avklarad

Ja, klarade faktiskt att komma igenom ett helt program...!!!
Blev lite nollor som vanligt men som sagt, målet va ju att medverka från början till slut så jag ska ju vara nöjd ;)

Platsläggning: 0 poäng
Satte sig upp efter 15 SEK. Satt kvar tills kanske d gått 1min och 58 sek. När täblingsledaren säger återgå, ställer sig Olga upp :(

Tandvisning: 10 poäng

Linförighet: 6 poäng
Lite nosig i början, långt ifrån bra men godkänt :)

Läggande: 0 poäng
Satte sig istället...

Inkallning: 8.5 poäng
Slängde sig på Mina ben men helt ärligt... Ja e nöjd m det!!

Ställande: 8 poäng
Tog tydligen nåt steg

Apportering: 6 poäng
Förde in den i munnen :( My bad

Hopp över hinder: 9.5 poäng
Paradmomentet :)

Helhet: 6 poäng
Olga va dum idag... Sprang iväg mellan varenda moment och nosa,.. Kom inte, gjorde sina ticksgrejer... Nyser på plan (som hon aldrig gör annars) kliar sig som om hon har löss (men hade hon haft löss så hade hon ju kliat sig hemma också och på promenader men då sker d fan aldrig)

Totalt 106 poäng och ett tredjepris.


När jag väl får poäng va dem ändå hyfsade, Linförigheten behöver bli jättemycket bättre och hon måste sätta platsen... Sen så ;)

Fr.o.m. NU, ska jag börja träna tävlingsmässigt varenda gång jag är på en ordentlig apellplan!!!!!

Tror ni man kan tävla när man har en månad gammal bebis? Skulle vilja vara med 22 sep på Attila igen :)
Behöver ju dock inte anmäla mig idag ;)


Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Tess

Så duktig du/ni är :) grattis att ni klara er egenom alla moment :) heja er :) :) // Tess , Roy och Emil

2013-06-18 @ 18:37:59 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!