Fredag

Ohoj!
Långt uppehåll!

Det beror på att jag e så jävla nervös!!!
Jag vågar knappt tänka på vad som ska hända IMORN!!

Och skriver ja om det så blir det så verkligt, så nu slutar jag ;)

Veckans okej då:
Mycke snö e borta men det är ändå minus - perfekt Cocker väder :)

Olga har lärt sig att sängen är vår och hon har en egen...

Ja har tränat riktigt bra det senaste...

Olga har inte skällt på hela veckan...

Hon tar apportbocken :)

Vi ska på trevlig middag i helgen i Gbg

Det är fredag

Veckans INTE okej är:
Jag e så nervös att jag DÖR

Olga gnäller varenda morgon för att hon inte får vara i sängen... • ja ska stå ut tills hon slutar •

Jag vill inte ha lördag!!




Kommentarer
Postat av: Tess

Lycka till!! :)

2013-02-01 @ 22:54:57 |
Postat av: Tess

Hej! Hoppas allt är bra med er..Ville bara titta in och säga att jag sakar dina inlägg i din och Olgas Blogg..Ha det så gott /Therese och Roy

2013-02-10 @ 16:58:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!