Träningsträningstävling idag

Halloj! 
 
Va på Attila idag för att träna lite inför träningstävlingen på måndag. Jag och A-K körde med varann och det gick ganska bra...
På senaste kursen fick vi en mall jag tänkte börja med att skriva i.
 
Datum 25 april kl 17, tränat med A-K och Dutch
 
Ville träna vad: Köra LK 1 tävlingsmässigt 1 gång
Resultat:
Platsen - inget att kommentera - jättebra.3 hundar låg och jag lämnade henne typ 7 m.
Linförighet - hängde med runt hela momentet men inte hela tiden med full fokus på mig :(
Läggande - Första gången, stannade självmant efter några meter... märks att ja har tränat detta mycket. Andra försöket kanonbra.
Inkallning - Inga probbs
Ställande - inga probbs
Apportbocken - inga probbs
Hopp över hinder - inga probbs
 
Reflektion
Linförigheten måste jag träna på, början är bra med måste träna typ på att gå i 10 m, uthållighet alltså.
 
Allmänt:
Vart lite seg idag tyckte jag allt men skötte sig ändå utmärkt, inget skall, inget springa iväg! var nöjd efter alla moment så därefter lämnade jag henne i bilen. Nöjd med att jag inte belönade med godis under något moment utan bara lek, måste träna vidare på det :)
 
 
 
Hej hej Katarina, kul att du hittade hit :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Bra Johanna!
Jag tycker ni gör helt rätt, kör lite uthållighet och ha jättebelönining när ni slutear så hon vet att det alltid blir belönining då.
Kram

2013-04-26 @ 14:21:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!