Hur gick det då?

Hello! 
 
Linförighet/fritt följ - inget alls att klaga på! 
Ordet fot - hon förstår, mycket annat som var intressant igår men nöjd
fjärren - gick inte bra... Hon fattar inte ;) Ska nog vänta till vi kör d momentet på kursen så jag får lite hjälp! 
 
Körde lite apportering istället och hon har blivit sååååå duktig!! Hon gör d med perfektion! Och igår prövade jag även att låta henne hålla apportbocken och hon höll den kvar!!!! Så mycket tack vare min träning m samma moment fast LK2 varianten :) 
 
avslutade med lite agility, slalom och några hop. Hon tycker det är då skoj och har riktigt bra minne för hon kommer faktiskt ihåg hur man gör :) 
 
idag kurs! 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Johanna,
Jag hittade er blogg :) som jag kommer att följa och se era framsteg.
Ni är jätteduktiga!!
Kram

2013-04-24 @ 13:42:50 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!