Torsdag...

snart Fredag och snart helg = Underbart!

Förutom att jobbar så händer inte så mycket just nu. Vi har inga större projekt här hemma för tillfället och det känns mest som att det regnar... Känner ni igen känslan...
Tacka vet jag för att jag har min granne... Vi knuffar varandra framåt... Älskar hennes sms...

"åhh nämen har vi regn idag igen... Ska vi gå ut tillsammans och bli blöta?"

Perfekt knuff i höstdunklet! så motion får jag iallfall :)

Annars tränar jag mest som attans med lilla Olgo.
Asså, jag är lite sugen men jag vet innerst inne att vi inte är redo men hon e ju oftast så himla duiktig...
ja svamlar jag vet... men ja funderar på att vara med på klubbens KM i lydnadsklass 1.
man kan anmäla sig fram tills dagen innan :)
okej som vi sa på kursen, det är ju HELA 10 dagar kvar att träna så det borde ju vara lungt, eller??? haha

Vi får se... ja skall träna varje dag som om ja skulle vara med, men vi får se! Åker nog upp till klubben idag och tränar efter jobbet om inte regnet öser ner...
Ja det är sant, jag har intea regnkläder ännu! Måste fixa det!

svammel svammel.... skall jobba vidare innan det är dags för lunch!
Vi hörs snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!