Ny vecka

Känner mig pigg och glad vilket e skönt på en ny vecka!
Min chef skickar varje morgon peppord till mig, det hjälper mer än vad man tror!

Tips till er tappra läsare som hänger kvar här trots dålig update :)

Imorse va d enkelt:
Känner på mig att detta blir en grym måndag!!!
Och, ja... Det kan d bli :)

-----------------------------------------------------

Nu är olgas liv som utställningshund slut för detta året. Hört att man skall sluta på topp :)
Tack för alla grattis, man blir så glad <3

Så fort ja får tid kommer saxen fram och hon kommer bli sportklippt!!

Nu blir d storsatsning på lydnaden!
Ska anmäla mig och tävla innan året är slut :)

Åkte upp till Största klubben i stan igår, gillar inte riktigt d för där hänger alla proffs!
Men dem har stora speglar som e grymma att träna med!

Ni som har hängt med här länge vet att jag gick en fotgåendekurs i vintras, jag höll på att ta livet av mig då jag och skällo kommer som inte kan nåt o d vara är proffs där.... Olga gjorde dock fantastiska framsteg på dem gångerna jag vågade mig dit.

Igår tränade en av kursledarna på samma plan som mig och efter ett tag kommer hon fram och frågar mig om inte ja gått kurs för henne och undrar om d e samma hund ja har med mig!?
Hon kunde inte fatta att den skrälliga hunden som inte kunde nåt hade utvecklats så mycket!

Ni förstår att hon gjorde min dag va :)

Cockrar kan, ska bara lösa d på tävling också!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Så kul att hon kom fram och berömde :) ...tycker själv att det vara jobbigt att träna ibland alla "proffsen", jag får för mig att dom tittar och tänker att den där hunden kommer aldrig komma någon vart..så knäpp man är ibland ;) ;) hehehe..
Jag ska på trimkurs snart så det blir nog inga utställningar förrän till våren för Roys del, efter jag har varit där och klippt ;) ;) hehehe

2012-10-22 @ 16:12:54 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!